onsdag 28 oktober 2009

04.16

Jag är väldigt lättväckt av mig, även denna gång. Vaknade 04.16 av ett sms i mobilen. Tänkte först ifall det var timepool som redan var igång och jobbade (får sms om jobbtider ist för att dom ringer), men hinner snabbt uppfatta att klockan var alldeles för tidig. Smset kom från Carro. Hon och killen var inne på bb. Hon hade haft ett rent helvete, och när smset skickades, öppen 9 cm. Dags för ett bad för att sedan börja krysta. Mobilen skulle hon stänga av på grund av att den inte fick vara på. Nu har det gått många timmar sen jag hörde något och bebis borde vara ute nu :) Jag hoppas verkligen allt gått bra och att alla mår bra! Lycka.

Ska ta tag i mina garderober idag tänkte jag. Har en tendens att samla på mig en massa skit som inte kommer användas. Ligger och tar plats helt i onödan. Det är lika bra att ta tag i det nu, när man har ork och kan röra sig normalt. Behöver ju plats för bebiskläder sedan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar