fredag 23 oktober 2009

Fynda

Har gått och blivit genomförkyld. Nått jag verkligen hatar, men nått jag hatar ännu mer är att vara täppt i näsan. Har googlat lite, och nässpray när man är gravid går inte så bra ihop tydligen, nått man bör undvika, som jag då självklart gör (vill ju inte att nått onödigt ska hända). Så går runt och kan knappt andas. Livet är tufft ibland, men det finns värre saker. Kände bara att jag behövde skriva av mig lite.

Jag och Kristoffer har varit på barnloppis idag. Hittade faktiskt ingenting. Blev väldigt besviken. När jag var nere i Malmö fyndade jag en stor pappkasse med superfina och gulliga babykläder.. allt gick loss på 250 spänn. Om jag hade köpt allt nytt i butik hade det blivit minst 2000 kr. Det bästa av allt var att plaggen såg helt sprillans ut :) Det gillar vi. Nu har vi basgrejerna.

H&M invigning idag i stan. Dom 100 första fick 200 kr presentkort, och självklart var jag och Kristoffer 2 av dom. Härligt. Blev dock bara en liten sak i och med att det inte gick att röra sig där inne.. pressentkortet gäller 5 år frammåt, så vi hinner.

Nu blir det lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar