lördag 24 oktober 2009

Nu är det dags

Jag vet att jag gjort många nyfikna, men nu hade jag tänkt berätta vad det är jag hållit hemligt ett par veckor. Det har varit svårt för mig, det är ju nått som gjort mig väldigt glad, och inte kunnat säga till nära och kära har verkligen varit svårt. Men jag har lovat en sak så håller jag det.

Det jag hållit hemligt är att min storasyster Elsa också är gravid. Hon och Linus har ett barn (Mai) som nu blivit 1 år och 9 månader, så det var dags för ett litet syskon. Superglad blev jag, för då får vår bebis en kusse i samma ålder. Spännande.

Varför jag inte fått säga nått är för att den här helgen är mina föräldrar nere i Malmö (där dom bor) och idag hade Elsa & Linus planerat att berätta för mina föräldrar och hans. Självklart kom det som en glad överraskning. Jag har vetat ett par veckor, men bara jag. När jag var nere sist så hade hon alla gravidsymtom man får i början, och när det var dags att kissa på stickan visade det självklart ett plus.

Nu håller vi alla tummarna att allt går bra för er och oss, men det gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar