tisdag 27 oktober 2009

Så typiskt, men den som väntar på nått gott...

Förkylningen börjar ge sig, men är inte riktigt bra än. Idag blir en lugn dag. Har donat och fixat här hemma. Hörde nyligen ett BRAK inne i sovrummet. Lilla Dexter hade vält ner mina rosor och självklart gick krukorna sönder. Det är faktiskt väldigt ovanligt att han gör så, så jag blev inte arg :).

När Kristoffer slutat jobba blir det till att storhandla på Willys. Sen en sväng ut till Fredde, Linnea och barnen i Bie, hämta jultidningar och kanske en kaffe.
Tror inte det blir nån träning för min del idag när jag inte är riktigt frisk än. Vill inte riskera nått och det gör ändå ingen nytta när man känner sig risig och är förkyld. Mer skada.

När jag fyllde 23 i sommras fick jag en lyxbehandling på spa i 2 timmar av Kristoffer. Den bestod av en djupverkande lerinpakning som peelar och verkar på djupet, därefter blev de en helkroppsmassag, nått av det skönaste jag varit med om. Produkterna hon använde kunde man köpa, fast i minikitt, för att kunna ha spa hemma. Har inte använt det ännu men här om dagen, då jag kände mig som mest förkyld och hängig tog jag fram grejerna och tänkte lyxa till det. Läste vilka oljor som skulle blandas med vad, och sen kommer jag till "det", får ej användas av gravida. TYPISKT. Jag som verkligen väntat på rätta tillfället. Det blev ett klassiskt skumbad ist. Den som väntar på nått gott... eller så får jag ge bort det i en fin och dyr pressent ist :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar