tisdag 22 december 2009

En släng av julafton


Jobbar delad tur idag och det är inte allt för kul, men det som är bra med de är att man kan åka hem för att sova ett par timmar. Känner att det verkligen behövs... högg till som bara den när jag gick ner för trappan på jobbet idag, måste vila! Så snart lite spagetti & köttfärsås sen ska jag och Dexter krypa ner i sängen.

Ikväll när jag slutat jobba åker jag och plockar upp Kristoffer (som slutar samtidigt som mig), för att sedan åka hem och ha våran egna lilla julafton. Vi brukar inte laga någon julmat eller så, men det jag menar med våran julafton är att vi ska byta julklappar och mysa. Kristoffer åker nämligen upp till hans familj & släkt som bor i norrland (Sveg) imorgon för att fira där, och jag stannar kvar här nere (I Flen) för att fira med mina nära och kära, därför blir det att vi byter julisar några dagar innan jul.

Får se hur vi gör nästa år med julfirande när vi har en liten knodd :). Självklart kommer vi fira ihop då (för första gången), julen är ju till för de små..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar