fredag 22 januari 2010

Förlossningsbrev


Efter besöket hos försäkringskassan (som vi inte blev så mycket smartare av) blev det en mysig fika på Sultans. Vi blev så sjukt sugna på semlor.

Jag har suttit och skrivit vårt förlossningsbrev tillsammans med Kristoffer. Är nästan helt klar med det, är bara 2 saker jag ska kolla upp först och bestämma mig för innan jag känner mig helt nöjd. Tänkte ta med det till barnmorskan nästa gång vi ska dit så vi kan läsa och gå igenom det.

Både jag och Kristoffer jobbar imorgon så kvällen får bli lugn framför Let's dance.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att se magen, den börjar bli stor nu, det närmar sig. Tråkigt med foglossningen men det är ju inte så jättelänge kvar iaf. Kram/Elsa

    SvaraRadera
  2. Hej söt :)
    Jag tror nog att bidraget bara "finns". När du väl kommer till skott kan du ju bara fråga kliniken hur mycket du har i din pott. ^^ :) TandVÅRDSbidrag hette det visst också, inte tandläkarbidrag. :) Viktigpetter jag! ^^
    Å Anna, du anar inte hur bebissjuk jag blivit nu när jag sett din mage och när jag får läsa att du skrivit förlossningsbrev och har cravings mm! :) Jag skulle inte alls ha nåt emot att också vara gravid just nu :) Stor kram/ Jenny (Spillerill)

    SvaraRadera