tisdag 23 mars 2010

Amningsvänligt


Börjar längta till jag kan köpa "normala" kläder igen. Har inte shoppat på flera månader. Som de flesta vet gick jag ner hela 21 kilo innan jag blev gravid (inte på grund av graviditeten, utan för att jag ville trivas med mig själv), så klantig som jag var rensade jag ut de flesta "stora plaggen" innan jag blev gravid. Hade vart perfekt att ha kvar lite av de nu när magen är så pass stor.

Fast det komiska är att jag väger mindre nu som höggravid, än när jag var som störst och började gå ner i vikt. Har gått upp normalmycket under dessa 9 månader.

Blir så sugen på och shoppa när jag kikar runt på olika modesidor. Dessa två skönheter är från Gina tricot, billiga och fina. Kollar mest runt på "amningsvänliga" toppar, för amma det vill jag göra och jag hoppas det kommer funka bra för mig.
Nu ska jag göra mig redo för ett besök hos barnmorskan.

1 kommentar: