torsdag 29 april 2010

Mama och kaffe



Lowa sover sött i babysittern - då borde jag också passa på att sova, men istället tänkte jag dricka min andra kopp kaffe och läsa nya numret av tidnigne Mama. Får se om det är en tidning som faller mig i smaken, isf slår jag till på en premenurering nu när min premenurering på SOLO gått ut.
Blev en hel del gravidtidningar för min del när Lowa låg i magen, så det här bli min första "mamma tidning". :)

Idag var jag och Lowa ute tidigt på en morgonpromenad. Hann med en hel del ärenden, skönt. Slog även till på vårjackan, den ljusa. Nu är jag kluven på storleken, haha. Men det är 14 dagars öppet köp så jag får väl suga på karamellen ett tag. Mitt andra namn borde vara Beslutsångest!

Träffade även Carro och Alva på stan. Vi trängdes med våra vagnar bland allt folk. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar