lördag 8 maj 2010

Grattis



Skulle egentligen vilja vara i Flen och fira mina föräldrar, mamma fyller idag och pappa fyllde igår. Men det går inte, jag vill inte riskera någonting. Mamma, Emma och Åsa är nämligen genomförkylda. Vore ju typiskt om Lowa blev snorig igen när det äntligen gått över, absolut inte värt det. Vi har sagt att vi firar dom i veckan ist (om dom är friska vill säga) och Kristoffer kan följa med.

Vet ni vad. Jag är GALET sötsugen, nästan hela tiden. Jag brukar kunna behärska mig, men idag har jag käkat både kakor och bullar, illa. Skulle verkligen behöva gå ut med vagnen men regnet öser fortfarande ner. Konstigt att jag är mer sugen på sött nu än när jag var gravid, och konstigt att jag går ner ca 1 kg i veckan fast jag äter sött varje dag (måste vara amningen). Tänk om jag skulle kunna sluta med allt gott, då är jag nere i min vikt som jag hade innan jag blev med barn riktigt snart - men men, det är ju faktiskt ingen brådska, ingen panik. Precis fått barn ju för tusan, haha.

1 kommentar:

  1. Jag äter också mer sötsaker nu än när jag var gravid. Helt galet så gottsugen man är hela tiden. Beror kanske på att man inte alltid hinner fixa till någon ordentlig mat så då blir det en kaka eller en bit choklad i farten istället :P

    SvaraRadera