torsdag 10 juni 2010

Lowa 11 veckor


Tröttbebis!

Idag är Lowa 11 veckor. Vi tog en promenad till BVC efter frukosten för att se hur mycket tösen väger. Så nu är hon 60 cm lång och väger 5780 g, hon växer på väldigt bra. Känns skönt att gå dit och få det bekräftat att maten räcker till, man har ju liksom ingen aning hur mycket mjölk det finns i brösten. Skönt att hon följer sin kurva precis som hon ska.

Vi har även haft träff med föräldragruppen idag, den gruppen vi gick när vi väntade våra barn. Superkul att träffa alla igen, och se deras små bebisar. Lite konstigt att vi inte hade våra baotamagar bara, haha.

Ikväll nalkas det tjejmiddag hemma hos Helena. Kristoffer slutar halv 7 så jag tänkte kila ner efter det - och Lowa ska få stanna hemma hos sin pappa. Blir nog första gången jag blir iväg från henne mer än ca 3o minuter (då jag gått nått ärende på stan.) Det kommer gå så bra så - kommer dock sakna min flicka, kännas som något fattas.

5 kommentarer:

  1. Kul med tjejmiddag!! Klart du kommer sakna Lowa.. Men man kommer ju liksom hem och då är det såååå kul att träffa sin lilla älskling igen. :-)

    SvaraRadera
  2. hej gums.. ja stor stilla nu.. där jag ska vara... jo jag hittade nått skitrecep här på nätet men de blidde inte kärleksmums utan knäckemums.. dock inte lika gott..=)

    SvaraRadera
  3. bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar de senaste inom bloggvärlden! Här vill vi att små som stora bloggare ska få synas, kolla in! / bloggar24

    SvaraRadera
  4. dårligt humör vettu:) men har garanti endå så :) kram

    SvaraRadera
  5. Ja, det känns så tomt när man är iväg utan sin bebis.. Precis som om man glömt något :P
    Men samtidigt är det bra att få lite egentid med antar jag :)

    Sv: Jo, Libero läcker också ibland.. och nu har även de börjat läcka väldigt ofta här tycker jag... :/ Funderar på om jag ska prova Pampers active, eller vad de heter. Lite trist att köpa ett paket bara och så är de också dåliga.

    SvaraRadera