lördag 3 juli 2010

Lördag

Vi har det bara bra i Malmö. Idag har vi varit på stan i stort sett hela dagen. Jag som behöver lite kläder hade tänkt fynda på alla reor som finns här. Det är ca 50-70 % rabatt i varje butik, och såklart hittar jag ingenting. Kom hem med ett par korta leggings (Lowa bajsade ner mina jag hade igår).
Så jag fick med mig alla pengarna hem igen och det kanske är lika bra, vill inte köpa något jag inte kommer använda sen.

Nu blir det filmkväll. Elsa har köpt hem Ben & Jerry som vi ska gotta oss med, så oss går det ingen nöd på.

Har även avnjutit den godaste kaffedrinken någonsin. Det blev en vaniljlatte med skummad mjölk. Grymt god. Annars brukar jag bara dricka en helt vanlig kaffe när jag är ute och fikar, men idag slog jag på stort - tur de.

Imorgon blir det nog en lugn dag i Folkets park.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    All heminredning var från Tradera. :) Och vi flyttar in senast 1okt. Om inte någon vill ha vår nuvarande lägenhet tidigare. För då flyttar vi såklart tidigare.. :)
    Hoppas allt är bra med fina familjen. Stor kram!

    SvaraRadera