lördag 28 augusti 2010

Norrköping


En kopp kaffe efter våran tripp i Norrköping.

Nu är vi hemma igen. Det blev en sväng in till Norrköping city. Sist vi var inne i stan (ist för köpcentret utanför) så var jag höggravid. Jag minns det som igår - hormonerna spökade. Jag körde dit och när vi skulle köra upp i parkeringshuset ovanför bion/mc donalds var det stängt pga ombyggnation, så vi fick leta oss vidare mitt i rusningstrafiken. Fanns inte en endaste parkeringplats, men efter att ha letat i ca 15 minuter hittade vi tillslut en, men då skulle jag fickparkera. Haha det slutade med att bilar tutade, spårvagn kom och plingade, och jag drabbades av alla dessa hormoner och börjar tjuta vid ratten - PANIK. Hahaha vilken jävla lirare. Kristoffer fick ta över och vi fick våran parkering.

För en gång skull hittade jag lite åt mig själv. Det blev 3 bastoppar (varav 1 som jag ska lämna tillbaks) samt en amningsbh. var på jakt efter en jacka som jag inte hittade, så den får jag klicka hem från nätet. Hittade ett presentkort i plånkan på 300 kr, så det jag fick betala var ynka 175 kr (och jag ska som sagt lämna tillbaks 1 tröja som kostade 129:-) så nästan gratis :). Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar