onsdag 15 september 2010

Mums hos Helena

Igår eftermiddag gick jag och Lowa ner till Helena för att hjälpa henne rensa garderoben. Det blev en stor hög kläder som sedan ska säljas på loppis. Det blev en promenad på det och sen vart jag bjuden på middag. Räk & skaldjurssoppa med knäckebröd & brieost. Till dessert blev det pannkakor, vaniljglass, vaniljkesella, jordgubbsmarmelad och grädde. Man blir alltid så bortskämd hos fina Helena. Mätt och belåtna gick vi upp till mig (två trappor upp) och kollade på Idol. Lowa slocknade utan minsta lilla knys. Duktiga tjejen.





Mörka bilder tyvärr. Tagna med Mobilkamera.

2 kommentarer:

  1. Gud så gott det lät!! Snacka om att man blev sugen :)

    Sv: Ja, jag tränar på Friskis. I måndags var jag på Heleneholm men jag vet att de har mamma core på Parkmöllan (vid folkets park) med.. Man kan kolla på hemsidan vilken dag det är.

    SvaraRadera
  2. Tack för sällskapet Anna =) <3

    SvaraRadera