fredag 12 november 2010

Äntligen fredag

Godmorgon.

Här har vi varit vakna sen 7, det är tiden då Lowa nästan alltid vaknar. Kristoffer och hon gick upp medans jag fick sova vidare till 9. Det är guld värt. Får ju inte så jättemycket sömn om nätterna, inte många timmars sammanhängande iaf.

Jag passar på att blogga medans Lowa tar en liten tupplur. Kristoffer har precis åkt till jobbet, kör till halv 9 ikväll, men sen är han ledig hela helgen. Gud så mysigt det ska bli. Vi ska tapetsera imorgon, och på kvällen skulle K & F dricka några bira. Jag får hålla mig till alkoholfria men dom är inte alls så dumma som vissa säger.

Och på söndag ska vi fira pappa-Kristoffer med tårta och paket. Tyvärr är inte min pappa hemma, de ska nämligen åka på kryssning (mamma, pappa, Emma & Åsa). Får fira när dom kommit hem igen.

Vid 1 får vi besök. Lowas mormor och mostrar kommer hit en sväng. Trevligt.

2 kommentarer:

  1. Ja vi borde absolut ha en "mammaträff" utan barn, vi kan ju vara här för då är det nära om man skulle vilja gå ut sen. Lite mat, vin och kanske singstar eller nåt ;-)

    SvaraRadera