fredag 19 november 2010

En sväng till Flen



Hittade den här bilden i en tidning här om dagen. Riktigt snyggt. Men jag skulle nog aldrig våga tapetsera med de här tapeterna. Lätt att tröttna på? Men snyggt är det, absolut.

Idag ska vi - jag, Kristoffer & Lowa åka till Flen och fira min pappa lite försent. De var nämligen på kryssning under Fars dag så vi passar på idag ist. Presenten jag köpt kommer garanterat användas flitigt. En sak de skulle ha skaffat för länge sedan.

Men innan vi åker till Flen ska vi käka lite lunch och sen en sväng in till stan för att kolla in nya Ica Maxi som hade premiäröppning igår. Såg en sak till Lowa som skulle passa fint i julklapp. Visar sig om de finns kvar.

1 kommentar:

  1. Åh jag tittade på den där tapeten förut! Jag gillar den men det är lite för mycket fåglar för att jag skulle sätta upp den själv... men den är super fin ändå!

    SvaraRadera