fredag 10 december 2010

Fredag


Lowa är superlycklig på gunghästen hon fått av sin farmor & farfar.

Äntligen fredag, bästa dagen på hela veckan.
Lowa och jag ska köra Kristoffer till jobber vid 12 sen åker vi direkt till Flen. Vi ska träffa Malin över en kaffe. Länge sen jag såg henne nu. Hon har en liten bebismage som jag måste klappa på. Bebisen är beräknad till att födas idag så jag håller tummarna att jag kommer med magiska händer, haha.

Mamma slutar 12 idag så får umgås lite med henne också :) Syrrorna pratade om att dom eventuellt skulle till Eskilstuna och köpa lite julklappar, och jag är ju inte den som bangar på sånt. Får se hur mycket vi hinner med.

Har ett presentkort på "Huset mitt i byn" som ligger och bränner i plånboken. Älskar den affären, finns så jäkla mycket fint - så där tänkte jag gå loss idag, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar