måndag 31 januari 2011

Extra jobbigt

Ikväll var det extra jobbigt när Lowa skulle lägga sig. Efter välling och tandborstning blir hon nedbäddad i sängen av antingen mig eller Kristoffer - vaken. Hon blir ledsen som alltid men vi brukar oftast bara behöva gå in 1-2 gånger innan hon sover (ibland ingen alls). Men ikväll tog det säkert 30-40 minuter innan gumman somnade (med ett bajsblöjbyte mellan det). Det verklign skär i hjärtat på mig, men jag vet ju att när hon väl somnat så sover hon jättebra resten av natten - i sin säng! Nu äntligen har lillgumman somnat.

Jobbig kväll! Och det blir ju inte bättre av att jag känner mig skum i kroppen. Känns som jag är sprängfylld av hormoner. Kan det bli så när man slutat amma, eller vad är "felet"?

1 kommentar:

  1. Ursh, det lät inte alls kul. Hoppas det bara var för kvällen så ni inte behöver ha det så fler kvällar. Har helt glömt att kommentera på sista tiden. Fullt upp haha.
    Men vilken snygg jacka hörrö, riktigt fynd!!!! Hoppas lillans rum blir fint, vill ju som vanligt se resultatet sen ;)
    Ska försöka hinna blogga lite idag så ska jag lägga in lite bilder från kalaset :)
    kram på er <3

    SvaraRadera