torsdag 21 april 2011

En dag i solen

Klicka här för att lyssna på grymma Hoffmaestro vi ska se imorgon

Idag har Lowa och jag fått besök av pappa (Lowas morfar). Vi bjöd på lunch för att sedan gå ut i trädgården och arbeta. Han drog några kablar och fixade lysrör i förrådet. Nu kan vi ha pumpen till poolen och det är ju ett måste i sommar. Medans Lowa sov passade jag på att skura av altanen med såpa - vilket träningspass. Nu ska det bara torka ett par dagar sen dags för olja.

När mamma var klar på mötet i Nyköping tog hon en omväg hit och drack kaffe. Nu har mamma & pappa åkt hem. Tusen tack för hjälpen!

Lowa och jag har fått i oss lite mat. Ja vi är ju bättre nu, kanske glömt att säga det. Riktigt skönt.
Vi ska strax bege oss ut på en kvällspromenad i solen. Härligt.

Imorgon nalkas det konsert för mig, Kristoffer, Fredde, Linnea, Johnny, hans tjej samt Danne. Vi ska till Eskilstuna o se Hoffmaestro och jag VET att dom kommer vara grymma. Jag ska köra (såklart, gravida ja :P) en minibuss! Haha vilken syn, får se hur det går. Pappa ska vara barnvakt åt Lowisen.

1 kommentar: