onsdag 1 juni 2011

Första juni

Idag är det redan första juni, sommarmånad. Galet vad tiden går fort. Jag blir 25 år om 25 dagar (25/6). Idag är även min sista föräldraledighet och det känns lite sorligt. Men Lowa ska inte börja på dagis/förskola än, nej det får vänta till efter sommaren. Kristoffer börjar sin semester på fredag och efter sina semesterveckor blir han pappaledig.

Jag ska alltså anmäla mig arbetslös på ams imorgon (okej på fredag för det är röd dag imorgon) sen börjar jag jobba heltid midsommarveckan och sommaren ut. Innan dess ska jag jobba lite strödagar samt ha 2 dagars inskolning så jag kommer in i det hela. Känner faktiskt helt okej att börja jobba. Man saknar ju arbetskompisarna en del. Det känns ju även skönt att jag vet att ja snart blir föräldraledig igen, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar