tisdag 15 november 2011

Hinner inte med





Här hemma går tiden alldeles för fort, man hinner liksom inte med - men det kanske är så när man har två småbarn? När alla rutiner fallit på plats hoppas jag på bättring. Lördag närmar sig och det är den dagen Kristoffer börjar jobba igen efter sina första pappadagar. Skittrist tycker vi.

När barnen vaknat och Lowa fått i sig lite mellis ska vi åka till Flen och bli bjudna på tacos. Ska bli grymt gott. Hade nästan glömt hur hungrig och sugen man blir av amning. Har ett extremt sug efter choklad, och jag ska typ aldrig äter godis i vanliga fall. Så ikväll blir det ett besök till Willys för köp av en godispåse, det är jag värd. Vikten tar vi tag i en annan dag, så fort jag känner mig motiverad till 100 %. Påtal om vikten, idag (hemma hos mina föräldrar där det finns en våg) tänkte jag väga mig för första gången efter förlossningen, ska bli spännande och se hur många kilon jag tappat. När jag födde Lowa hade 10 kg försvunnit från min kropp dagen efter förlossningen, galet.

2 kommentarer: