torsdag 19 januari 2012

Lycklig

Åh, nu får jag ett sådan lyckorus - det bara väller över mig. Är så lycklig över att ha skapat en liten familj tillsammans med min sambo Kristoffer. Vi har fått två underbara barn, nåt finare än det finns inte. Vi har skapat dom och kommer få se dom växa upp och uppleva så mycket fint ihop. Så himla kul att dom är ganska så jämlika i ålder, dom kommer ha sjukt kul när Wilton blir lite större. Perfekt tajming även om det kan vara tufft att ha två blöjbarn - men Wilton är planerad och vi var inställda på det. Vi får tillbaks det sen :)

Dessutom har jag så många nära & kära runt mig, familj och vänner! Har även bestämt mig leva ett sundare liv, bli en lyckligare, friskare och snyggare person. Man måste bestämma sig för att lyckas, jag vet att jag kommer komma dit.

Har ett hus som jag får inreda i princip hur jag vill (tack älskling) och sakta men säkert blir det som jag vill ha det, men det bästa av allt - man blir aldrig klar, finns alltid nåt att pyssla med.

Allt känns så bra just nu så jag tänkte att det kan vara härligt att skriva ner sina känslor. Puss på er.

2 kommentarer:

  1. hej, när man läser din blogg så känner ja inte av någon oro att snart vara två barns mamma :) Tack! Du skrev i ett inlägg att du använde madelolja mot bristningar. Har de funkat ?? Vart köpte du de ?

    SvaraRadera
  2. Vad kul att höra, du behöver inte oroa dig, det är supermysigt. Va tufft där ett tag när Wilton hade kolik - allt går ju upp och ned såklart :).

    På mig har mandeloljan hjälpt väldigt bra måste jag säga, visst har jag fått några bristningar men dom syns knappt. Jag köpte oljan på Apoteket. Fråga personalen, de har den nämligen i kyl bakom kassan. Jag kan varmt rekommendera den.

    Kram Anna

    SvaraRadera