fredag 2 mars 2012

4-månaders kontrollen


Wilton somnade sött i mitt knä på bvc.

Imorgon blir Wilton redan fyra månader, så idag var det dags 4-månaders kontrollen på BVC. Jag är inte ett dugg orolig innan jag kommer dit ifall han går upp som han ska. Wilton är nämligen ett matvrak och vill gärna snutta varannan timme på dagen (tur det inte är samma under natten), Lowa var lika dan. Dom följer varandras kurvor nästan exakt - Wilton är lite större än Lowa va i samma ålder.

Den här gången visade vågen stadiga 7165 gram och längden va 64,2 cm. Min stora lilla bebis. Så skönt att jag har tillräckligt med mjölk åt honom. Växer så det knakar.

Efter BVC-besöket tog vi oss en PW i solen. Blev den "vanliga" djulö-rundan som jag gick så mycket när vi bodde inne i stan. Det som slog mig - här i Bie hejar alla på alla (från bilen el när man möts på gatan) men inne i Katrineholm tittar nästan alla ner i marken när man får möte, lite tråkigt.

Kickar igång helgen med ett corepass på Friskis ikväll. Då har jag fått bra motion idag. Kristoffer är ledig lördag & söndag, känns alltid extra bra en fredag då man vet att hela familjen kan umgås <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar