fredag 13 april 2012

Energi

Shit vilket energi jag har i kroppen. Jag är taggad till max, ska bli riktigt skönt att dra till gymmet snart känner jag. Jag och barnen åker in till stan och möter upp Kristoffer lagom till han slutar. Han och barnen åker till Ica Maxi & Willys för en storhandling och jag ska svettas på Friskis en timme.

Till middag ska vi lyxa till det med hämtmat. Jag ska käka stans godaste räksallad med vitlökssås från Maistro. Mums. Den ska jag äta med gott samvete efter min PW och passet på Friskis. Blir kondition & styrka. Crosstrainern med grym musik i lurarna, eller varför inte testa på att springa på löpbandet? Vet dock inte om jag "vågar" pga foglossningen jag haft (har bara joggat kortare sträckor). Crossen är iaf ett säkert kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar