onsdag 11 april 2012

Påskhelgen

Över påsk åkte vi upp till Kristoffers föräldrar & släkt i Sveg. Resan upp gick kanonbra. Två stopp där det blev lunch, amning, blöjbyten, fika och två nöjda barn.

Resan hem var värre, tusen gånger värre. Lowa och Wilton var ledsna/arga om vartannat. Det va skrik och bök, bajsläcka, proppfull bil, lunch på ett stressigt och överfullt mc donalds. Dessutom åkte vi på böter! Skitresa hem alltså. Förhoppningsvis ser dom inte vem som sitter vid ratten, Kristoffer hade nämligen sin huvtröja på sig och jag hänger bakåt för att hitta Wilton napp. I vilket fall som helst kommer kortet vara rätt roligt. Kaos!

Vår påskhelg var iaf bra. Det blev mycket god mat & fika. Lowa lekte järnet med alla hon träffa. Superkul tyckte hon. Wilton likaså. Och även vi vuxna. Alltid mysigt att komma till Norrland och Kristoffers hemtrakter.

1 kommentar:

  1. Usch ja, det där känner jag igen! För oss är det nästan alltid kaos i bilen, Thexas HATAR det. Ungefär en halvtimme går bra, men sen. Jösses!

    Yes, det var serien Annika som fick följa med hem. Bara skänken, men så såg jag att de har ett vitrinskåp också som var så fint! Blir nog till att köpa det med i veckan. De är på nedsatt pris tom söndag så det gäller att passa på. :)

    Mm, jag brukar ta sticklingar från pelargoner, men jag kastade en himla massa innan vintern. Orkade inte hålla på. Haha. Men nu så!

    SvaraRadera