fredag 18 maj 2012

Helgplaner

Härligt med fredag och extra härligt att solen lyser och att sambon är ledig i helgen. Våra planer för morgondagen är att åka till Parken Zoo i Eskilstuna (om det inte regnar). Lowa pratar om alla djuren, att man måste akta sig för ormarna, men att grisarna och hästarna kan man klappa. Sötnos.

När vi ändå är i Eskilstuna ska jag in på Plantagen och köpa lite mer utomhusblommor. Tänkte börja plantera på söndag för nu borde det vara frostfritt på nätterna.

Idag har vi varit ute på en morgonpromenad. Körde barnen i syskonvagnen, tungt och bra för mig. När vi kom hem blev det lite lek på baksidan innan det var dag för lunch.

Nu sover mina älsklingar - Lowa i sin säng och Wilton tett intill mig. Sjukt mysigt, pussar och luktar på honom om vartannat. Dock jobbigt på natten då han fått för sig att inte sova i sin säng, utan vill ligga bredvid mig och snutta snutta snutta. Man är annat än utvilad när man vaknar. Tur det fina kaffe som jag brukar säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar