onsdag 9 maj 2012

Träningsvärk

Idag har jag riktig ont i mina ben - träningsvärk efter gårdagens löprunda. I eftermiddag ska jag på't igen, fast den här gången blir det träning på min älskade crosstrainer på Friskis & svettis. Nu börjar jag närma mig mitt andra mål, nära nära. Har ju satt upp till att nå det i början av juni. Bara att kämpa på.

Riktigt pissväder idag, så himla tråkigt. Har väl blivit bortskämd med solen och värmen. Bra för mina fröer dock att få lite vatten.

På förmiddagen har jag gjort två olika smakportioner åt Wilton. Har en hel del i frysen nu och det känns skönt. Gröten går bättre och bättre. Vi fick ta ett uppehåll i ca 1 vecka då Wilton fick magsjuka och verkade må illa i flera dagar, men nu så.

Lowa är på väg hem från dagis nu, Kristoffer är ledig så han lämnar & hämtar idag. Ska ta och duka fram lunchen åt oss, en viss liten dam brukar kunna vara väldigt trött och hungrig efter dagis så mat i magen så fort som möjligt destu bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar