torsdag 14 juni 2012

Nytt till träningsgarderoben





















Jag har ett par träningsbyxor som jag fortfarande kan ha, men dom börjar också bli för stora. På dom senaste träningspassen har jag fått hålla i/dragit upp dom när jag sprungit och hoppat. Det är verkligen inte okej. Så ikväll har jag klickat hem ett par Nikebrallor som min vän Tove pratat så gott om.

Blev en beställning från Sportamore. Perfekt då det är gratis frakt & gratis retur. Har inte tid (eller lust) att springa runt till sportbutiker för att leta efter bra träningskläder. Dessutom är det billigare på Sportamore (plus att jag hade 20% rabatt på valfri vara). Så om dessa passar kommer de gå lös på ynka 239 :- Kap!

Det enda paret som fanns kvar var en storlek S. Hallå, jag en S? Nej det går verkligen inte ihop. Jag är ju en L eller XL. Helt sjukt. Vet knappt vad jag drar för storlek längre. Vissa hade skrivit att de va normala i storleken medans andra att de va lite stora. Vi får helt enkelt se hur dom sitter på mig. Hade ändå inget annat val då det var S som fanns kvar. Om inte annat får ja ha som mål att komma i dom.

Nu behöver jag en träningstopp/träningslinne. Orkar dock inte kolla igenom det ikväll. Har ni tips, så ge mig. Behöver något som andas, något som inte sitter allt för tajt, får gärna gå ner lite över rumpan, helst svart - funkar alltid. Eller färg kvittar kanske, men TIPS, tack!

2 kommentarer:

  1. S kommer sitta kanoners på dig snärtan! ;)

    SvaraRadera
  2. De är stora i storleken tycker jag, men supersköna!

    SvaraRadera