tisdag 23 oktober 2012

Dålig morgon

Vaknade upp och mådde inte alls bra. Barnen bråka, jag var stressad, kände
mig deppig och nere. Mår ju så bra när jag tränar och äter nyttigt, men sen i fredags har det blivit "skit" varje dag. Ingen big deal, men jag mår inte bra av det! Jag blir mer sugen på allt onyttigt än vad jag någonsin varit. Socker är en drog!

Vet inte vad som gjorde mig så nere, men vi alla har ju våra dagar. Kände inte alls för någon babysång imorse, så jag och trötta Wilton stannade hemma för första gången. Det skulle vi kanske inte ha gjort för man mår ju bra av att komma ut och träffa lite folk. Det kändes iaf rätt då.

Det blir nog att dra på sig lite varma kläder och ut på en promenad. Det är dags att ta nya tag. Rycka upp sig. Solen skiner.

3 kommentarer:

  1. Ja usch alla har sådana dagar! Hoppas dagen blir bättre!:) kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller verkligen med dig angående sockret, heeeeelt sjukt vad beroende man är. Och som du säger, ju mer man äter desto svårare är det att sluta, man vill liksom bara ha mer (igår käkade jag 3 stora muffins, varför kunde det inte räckt med en liksom?!):

    Men i det stora hela så tränar du och äter ju bra, så det gör nog ingen större skillnad. Jag förstår dock din känsla.

    Jag hejar på dig och vet att du snart är tillbaka på banan igen:O)

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja visst är det helt galet vad man bli beroende av sockret, blää. "Skönt" att jag inte är själv med att känna så och ha sånna dagar ibland, även om jag självklart inte vill att andra ska känna så (och inte jag heller).

    Det är bara att ta nya tag när man haft en deppig sådan. :)
    Hur går det med din träning och kost "toppa formen fram till jul"?
    Kramar

    SvaraRadera