måndag 1 oktober 2012

Helgen som varit

 
Helgen har varit precis så bra som den ska vara - hela familjen samlad. Så himla skönt när Kristoffer är ledig helg, man uppskattar dom sjukt mycket. Vi åkte iväg på en mysig lite tripp för att strosa runt på Tuna Park, kika lite i affärer och åt god mat.
 
Blev ingen större shopping, var bara ute efter ett par byxor på Gina tricot som jag äntligen tänkte unna mig då många av mina andra sakta men säkert börjar bli lite pösiga. Brallorna fanns, men såklart inte i min storlek. Testade lika dana fast vinröda (också galet snygga) och kunde den här gången komma i en storlek mindre än sist. Härligt. Men det är svarta jag va (och är) ute efter så får helt enkelt vänta tills dom kommer in i storlek igen.
 
Lördagskvällen spenderades, som ni redan vet, hemma hos Helena på 30-årsfest.
Söndagen blev en utedag i trädgården. Vi plockade bort vissna blommor, drog upp allt som ska bort från pallkragarna, gjort rent krukor med mera. Dessutom började jag måla en byrå som ska få ta plats i Wiltons rum. Vitt blir det, vad annars liksom? Kvällen avslutades på Friskis.
 
Mysig & underbar helg med mina fina familj.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar