tisdag 30 oktober 2012

Träning, besök & bakning

Idag är det planeringsdag på dagis så Lowa har varit hemma. Hon får bli hemma resten av veckan också, dels för att det är höstlov men också för att barnens farmor & farfar kommer hit ikväll och stannar tills på fredag fm. Det är inte ofta vi ses i och med att de bor i Sveg, 50 mil här ifrån, så lika bra att umgås och leka så mycket som möjligt när man väl får tillfälle.

Efter frukosten åkte vi hela familjen in till stan - Kristoffer och barnen åkte till Ica maxi medans jag drog till Friskis & svettis där jag körde 1 timmes träning. Det går så himla bra med träningen nu för tiden och det gör mig både glad och nöjd. Känner mig starkare än på länge. Dessutom blir konditionen bara bättre och bättre. Skön känsla.

Har en son här hemma som sov de 10 minuter det tar att åka från stan hem till Bie med bilen. Så nu tycker han att han sovit färdigt, och alltså totalvägrar att sova sin vanliga lunchlur. Suck. Hade också behövt lite extra sömn, har sprungit uppe endel inatt.

Hepp om man ska slänga ihop världens godaste kaka - silviakaka, så man har något gott att bjuda på ikväll.

1 kommentar:

  1. Sofia- mamma till Maja o Elton30 oktober 2012 kl. 06:29

    Duktiga Anna! mums med kaka och trevligt med besök :) själv känner ja mig fetare än fetast..vill bli frisk nuuu så ja kan ösa igen ju!!! Kraaaam

    SvaraRadera