torsdag 6 december 2012

Tappat suget

Hej vänner.

Jag lever, men jag är helt värdelös på att blogga nu för tiden. Lusten finns inte där helt enkelt, och destu längre tiden går destu svårare är det att börja. Men jag ska förska, för jag gillar ju bloggen, skriva av mig, dela med mig av vårt underbara småbarnsliv och allt som hör till, och jag vet ju att ni fortfarande är inne och kikar här. Gillar ju även alla kommentarer som jag får, även om de är rätt få ibland. Det är ju inte bara för mig själv jag bloggar, utan för er!

Nu har vi precis lagt en julklappsbeställning på nätet åt våra små troll. Finns så himla mycket fint, men om man skulle köpa allt man vill ha hade vi varit panka vid det här laget, haha. Har ni börjat med julklapparna? Vad köper ni åt era (vet ju att många av er som läser har barn i typ samma ålder som oss). Tips tack. Vi är faktiskt ganska snart färdiga åt Lowa & Wilton, tack vare beställningen vi precis lagt. Hade ju lite sen innan, sen får det såklart bli en repa på stan också.

Något som jag glömt att berätta är att jag var på Swedish House Mafias första konsert (av 3 konserter) på Friends arena tillsammans med Emma, Åsa & Ida. Jag säger bara jäääävlar vilket drag. Helt galet. Hade träningsvärk i benen flera dagar efter allt hoppande, haha. Stämningen var magisk.

Träningen flyter på bra som vanligt. Jag kommer iväg på mina pass jag vill gå på, men nu så här i juletider slinker det ju ner både ett och annat gott. Men vad gör väl det då och då om man ändå kommer iväg till gymmet?

Nu ska jag försöka skärpa mig, det får inte gå så här lång tid mellan gångerna. Smidigast är det ju att mobilblogga, då har jag bilder nära till hans att ladda upp dessutom. Vad gillar ni att läsa om här?

Sovdags.

2 kommentarer:

  1. Roligt att se att du är tillbaka! Har saknat att läsa dina inlägg. Kram Sim-Fia

    SvaraRadera
  2. Va kul att höra Fia, det glädjer mig :)
    Kramar

    SvaraRadera