onsdag 13 februari 2013

Bustrollen

Våra små guldklimpar igår i soffan framför "I drömmarnas trädgård". De har blivit så mysiga mot varandra, okej ibland är Lowa lite för "på" och hårdhänt, men de leker bättre och bättre, skrattar och har kul tillsammans, kramas, håller handen, gör så hyss osv.

De kommer ha så kul ihop, dom kom ju väldigt tett, ca 1 & 1/2 år mellan, självklart tufft för föräldrarna men också helt ljuvligt. Det var ju planerat som ni vet, så jag kan rekommendera det faktiskt. Men nu tror ja vi gjort vårat på föda-barn-fronten, haha, fast man ska aldrig säga aldrig. Vi har ju fått de finaste barn i världen (så känner såklart varje förälder, helt förståeligt) så just nu känns familjen helt komplett. <3

2 kommentarer:

  1. Vad fina de är! Jo det är ju såklart fördelar och nackdelar med tätt eller inte tätt mellan barnen. :) med Lea var det ju lite annorlunda, vi ville gå klart gymnasiet innan vi började planera ett till barn. Nu mär nästa barn kommer i sommar är Lea 6 år och det ser jag som fördel också(precis som du ser fördel med tätt emellan). Hon är inget blöjbarn, sköter det mesta själv och är liksom stor och kan hjälpa till om hon vill, hon förstår mycket. Sedan kan det ju vara skönt att ha småbarnsåren när båda barnen är små, vi får ju börja om från början hehe. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, men jag skulle aldrig få två barn så tätt igen, även fast det såklart har många fördelar, speciellt när de blir lite äldre. Men det är sjukt slitigt, för både kropp och själ för föräldrarna tycker jag. Tror vi är färdiga med barn också, men man ska som sagt aldrig säga aldrig....är ganska säker på att jag kommer få bebislängtan om 2-3år, men då försvinner ju fördelarna man fick med att få de två första så tätt. Så där måste jag tänka till ordenlitgt!

    SvaraRadera