måndag 11 februari 2013

Godmorgon & fettisdagen

Imorse när Lowa kom in och väckte mig kände ja mig mer död än levande. Wilton har bara vaknat 1 gång inatt, men destu fler på kvällen när vi fortfarande var uppe. Han är snorig och förkyld så det är klart det är svårt att sova gott då. Lowa sover som en stock, hela nätter i sin säng utan problem, plus 2 timmar sömn mitt på dagen, tack för den liksom!

Idag var vi i tid till dagis för en gång skull. Det brukar ju ta sin lilla tid, allt morgonbestyr med två små, så jag är glad att det flöt på bra imorse.

Vaknade och kände härlig träningsvärk i armar, axlar/baksida axlar samt lite i magen. Härligt. Brukar inte ha så mycket träningsvärk. Men egentligen är inte träningsvärk ett tecken på att du tränat "bra". Man kan köra minst lika hårt och bra utan någon träningsvärk, många som missar det och tror dom varit för lata vid gårdagens träning när ingen värk kommer.

Idag skippar vi babysången, Wilton är snorig som sagt, så vi kör en mysdag hemma med mycket kaffe åt mamman.

Äter ni någon semla idag? Det ska jag göra, mums. Godaste och färskaste säljs på sambons jobb Lidl. På dom semlorna är det mandelmassa & grädde över heeeela semlan, inte enbart en klick mandelmassa i mitten och grädde runt kanterna - ska det va så ska det VA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar