söndag 10 mars 2013

Lördag, söndag & smärta

 
Helgen har gått i rasande fart som vanligt. Jag har jobbat både lördag & söndag, fast dock bara till 14, så igår när barnen sovit klart åkte vi på kalas till Flen där det bjöds på en massa smarrigt. Dessutom fick vi middag, kalops. Hur länge sen var det inte man åt det? Mums.
 
Idag var tanken att jag skulle träna i gymmet efter jobbet, men det gick inte alls för sig. Jag hade så jädrans ont i höften (ja ni vet ju, den spökar fortfarande och det blir bara värre & värre) och jag hade missat ta värktabletter sen morgonen, då kommer smärtan som ett brev på posten som vanligt.
 
Vet ni, ja käkar värktabletter typ varje dag nu, (speciellt en timme innan ja kliver ur sängen på morgonen, SÅ jävligt är det) jag tror det ligger en sjukdom bakom detta som går i släkten, min bror har skiten och det är ärftligt :( ska till sjukhuset 26 mars och ta en massa prover. Det blir värre när jag inte tränar. Slår vad om att det är den här sjukdomen. Har trott att det kan varit foglossningen som spökat, men jag tvivlar nu. Aja nog om det, vi får se vad provsvaren visar. Håll tummarna att dom hittar felet och kan hjälpa mig. Brorsan tar sprutor varannan vecka för sin sjukdom och känner ingen smärta alls längre. Vill inte ha ont längre. 
 
P.s. Och nej, jag tränar inte för hårt, att det är därför jag får ont. Hade ett uppehåll på 1,5 vecka nu nyligen, och då var smärtan som värst utan minsta ansträngning. Som sagt, det går "bra" när jag tränar, har fortfarande ont till och från men då känns det som bäst efteråt och ett dygn frammåt. d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar