onsdag 10 april 2013

Helt slut

Shit, jag är helt slut i kroppen efter kvällens pass med träningsgruppen. Det skulle bli ett riktigt jobbigt styrkepass, och yes box det blev det. Imorgon kommer jag absolut känna att jag lever. Jag hade träningsvärk sen innan och den lär väl bli dubbelt så jävlig, men heeey det gillar vi ju. Tuta & kör ba'.

Det var inte bara sjukt jobbigt utan även grymt roligt. Det jobbigaste var nog att bära på varandra, tävlandes upp för en backe, men sjukt peppande. Även den så kallade "björngången" sved riktigt jävligt. Vi fick välja vilken grupp vi ville vara med i "- lätt, medel eller svår" innan vi satte igång (vi fick inte veta vad det var vi skulle göra). Ni kan säkert gissa vilken jag valde. Haha ja, svår såklart!

Grymma var vi, allihopa!
Hela magområdet sviiiiiiiider ;)
Nu ska jag stuuuuupa i säng. Godnatt.

1 kommentar:

  1. Jäklar Anna vad duktig där önskar jag hade bara en pytteliten del av din motivation till träning men icke den lyser med sin frånvaro tyvärr
    Kram Linda

    SvaraRadera