tisdag 17 september 2013

Tisdagsplaner

Vaknade upp och va förkyld, men jag hade det på känn. Igår va jag lite snuvig, så jag tänkte hjälpa förkylningen lite på traven och drog på ett skivstångpass (styrka). Det gjorde tydligen susen. Haha nejdå men träningen gick bra trots snuvan. Känner verkligen ja blir starkare och starkare, och fler och fler frågar hur jag gör för att ha kommit i så bra form. Himla kul & peppande.

Idag på morgonen har ja sökt lite jobb, och nu ska ja och sambon in till stan för vissa småärenden, sen tar vi en lagom lugn PW runt djulö ale. Barnen är på dagis och går nu mera 20-timmar/vecka. Jättebra att de får stanna och äta där nu och va med mer i gemenskapen.

I em får jag snällt hoppa träningen. Vi ska röja i trädgården. Klippa gräs, klippa häck, plocka in lite möbler, fixa om/plantera höstblommor. Blir en skön dag.

Nu slänga på sig lite smink och sen in till stan. Just ja, ska lämna ett cv på ett ställe och då vill ja inte skrämma livet ur dom, haha. Tänk om man hade kunnat vara lite fräsch som på bilden nedan som togs för tre dagar sedan. Aja är man förkyld så är man.

2 kommentarer:

  1. Var har du sökt jobb? är det inom vården eller har du riktat in dig på något annat?
    Jag går i ett dilemma på om jag ska säga upp min tjänst eller inte i katrineholm, känns som om inga alternativ är bra just nu. Vad skulle du ha gjort?
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Vad och hur ofta/mycket/länge tränade du när du var så duktig och gick ner i vikt? Förstår att du är duktig och tränar järnet nu med, men det är ju också lättare när man kommit i bra form. Jag har inte jättemånga kilon att gå ner, men skulle vara kul att få lite tips från någon som jobbat på så bra! :) Kram!

    SvaraRadera