onsdag 25 november 2009

En fin liten tanke

Dagen har gått alldeles för fort. Det började med att jobba, tiden där rann bara iväg och det tackar jag inte nej till, sen var det hem för att laga lite lunch, iväg för att tanka, handla och lämna matlåda till Kristoffer. När jag väl var hemma kände jag hur tröttheten kom i både rygg och huvud, så det enda alternativet var då att vila lite på sängen. Nu, 2,5 timme senare kommer jag fram till att jag inte alls hunnit det jag velat. Sånt är livet.

Fick precis ett stressigt telefonsamtal av min älskade sambo. Det var superkörigt på jobbet och folk hade tydligen gjort fel på vissa saker, fel som Kristoffer måste rätta till ikväll efter stängning, och så är det den 25e idag vilket betyder löning = mycket kunder. Jag har iaf bestämt att överraska med att baka en kladdkaka tills han kommer hem. Då passar det perfekt med julmusten jag köpte förut. Mums ska det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar