tisdag 17 november 2009

Satan så sugen

Jag har en riktig vilding i magen tror jag. Hon/Han har varit aktiv hela dagen, sparkat snurrat och bökat, supermysigt tycker jag. Jag älskar att vara gravid, underbar känsla. Självklart är det sjukt många känslor och förväntningar man har. Mycket som händer i kroppen och ibland ett humör som man inte alls känner igen. Men det är de lätt värt - hundra gånger om. Vi är så lyckligt lottade jag & Kristoffer. Vi ska bli föräldrar, om bara ca 4 månader, underbara föräldrar. Shit vad tiden går fort, fast samtidigt väldigt långsamt.

Ikväll har jag varit så sjukt sugen på allt. Har letat både i skafferi, kyl och frys. Tyvärr har vi för mycket godsaker här hemma, och allt kan slinka ner när gravidsuget kommer till tals. Idag fick det bli en underbart god delicatoboll som jag tog av Kristoffer (hans favvo), oh gud vad den var god. 2 apelsiner och 2 rutor choklad senare så fick det vara nog. :) Fortfarande sugen dock men nån måtta får det allt vara. Haha.
Kan väl ändå vara nöjd med att jag gått upp relativt lite än :) men det kommer, hihi, magen och bebis växer så det knakar.

1 kommentar:

  1. Ja visst va dom söta :) Roligt med en personlig kontakt när man handlar oxå, inte ofta d e så! Dopet e den 5:e december. Blev ett sent dop, hon kommer vara 7 månader då. :) Jaa, jag fick åkpåsen för ett par dagar sen, och jag kan lätt säga att d va bland det bästa köpet jag gjort till Havanna! Man kan använda den som tjock filt på golvet oxå, skit bra om man e nånstans:)
    Hehe d där suget kommer jag så väl ihåg, viktigt att unna sig något gott ibland :)

    SvaraRadera