torsdag 19 november 2009

Shoppande, blivande mamma


Min första mammatröja. Här borde man väl intekunna missa att jag är gravid? Det står nämligen Baby över hela magen :) Supersöt och superskön. Fick bli en svart också.


Har letat efter denna söta babydress på tok för länge, och nu fanns den så var bara tvungen att slå till. En leoparddress med både öron, svans (en liten tipp) och hela fötter. Så gosig.

Har vart och köpt mina första gravidkläder idag. Det slog mig att när man är gravid får man inte tycka om mode, det finns nämligen inget snygg att sätta på sig. Rutiga skjortor och hemska gravidjeans. Jag hittade iaf 3 toppar (två av den sorten på bilden - alltså en rosa & en svart) och en annan gravidtopp som lätt kan piffas till med lite accessoarer.
Och när jag ändå var igång fick det bli en liten bebisdress också. Har endel kläder åt bebisen nu (en påse som shoppades nere i Malmö på en av deras bästa loppisar.) Fick nämligen en hel pappkasse med de sötaste kläderna, allt såg sprillans ut. Hela påsen för 250 kr, vem kan motstå då liksom?

Idag blir det träning igen. Mår så jäkla bra av att röra på mig. Dock så undviker jag hopp (vill inte få mer ont i höften, i och för sig har det gått över nu men kan lätt komma tillbaks). Därefter blir det myskväll nere hos Helena :) Kolla film och snacka lite skit <3

5 kommentarer:

  1. ojj vad de syns nu...// Lotta

    SvaraRadera
  2. Om det blir en liten tjej är du intresserad att köpa barnkläder//Lotta

    SvaraRadera
  3. Wow vilken kula du har fått nu. Fiiiiint! Jag har en liten bulle, men det är nog mest jag som ser den. På kvällen sväller hela magen upp dock men det är nog inte så mycket bebis. Vad det gäller vagn så har vi inte kollat något än. Har ingen brådska vi hittar nog nåt. Kram/Elsa

    SvaraRadera
  4. Det riktigt strålar om dig Anna! :)/evve

    SvaraRadera
  5. Oj vad den växer hörredu :) Jätte fint verkligen! Du ser så glad och vacker ut :) Puss!

    SvaraRadera