måndag 28 december 2009

6 år & 6 månader



Kreta - Juli 2009. Väntar barn utan att veta om det ;)

Idag firar jag och Kristoffer 6 år och 6 månader tillsammans. Tiden går sjukt snabbt, men den gör ju det när man har roligt. :) Idag kommer han hem från att ha varit uppe i Sveg över julen, ska bli mys. Jag ska bjuda på bio (Avatar), så får se om det blir ikväll eller någon annan dag i veckan vi går och ser den. Mys blir det garanterat ikväll, och så måste vi fota min växande gravidmage.

Är ledig idag och det behövs kan jag tala om. Igår kväll när jag kom hem från jobbet och satte mig ner så blev jag sittandes där ett bra tag. Hade nämligen svårt att komma upp, det värkte så dant i ryggen (svanken) och jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Jag undrar verkligen hur länge jag ska klara jobba med min foglossning (om det nu är det)? Men vill ju tjäna extra pengar nu innan bebis kommer. Det visar sig hur det blir! Hälsan går såklart i förstahand.

Sitter och sippar på en kopp kaffe medans jag kikar runt på gravidbloggar och gravidsidor. När jag väl är igång kan jag sitta i timmar, haha. Får se om jag klickar hem nått fint till våran son/dotter, fick ju faktiskt en redigt bra lön denna månad (Har aldrig i mitt liv fått ut så mycket som nu) så kanske gott kan unna oss ;)

1 kommentar:

  1. Så som du verkar jobba, så är det klart du är värd att handla något du verkligen vill ha till den lille. Det gäller att passa på när man känner att man har det gott ekonomiskt.

    Kram

    SvaraRadera