söndag 3 januari 2010

Så typiskt

Kände igårkväll att jag inte mådde som jag skulle, illamåendet kom smygandes och jag blev alldeles matt i kroppen. Fick krypa ner efter Robinson och hålla tummarna att jag skulle må bättre dagen efter. Morgonen kom och det var dags att åka till jobbet - men illamåendet var kvar. Kände att jag inte ville ringa och sjukskriva mig (det kan ju gå över) tänkte jag. Men när jag väl kom fram så blev det bara värre & värre - tillslut fick jag springa och kräkas på toan.
Så jag fick bege mig hemmåt när vi lyckats få in en vikarie. Har sovit i flera timmar nu och mår faktiskt bättre. Ska bara ligger hemma och ta det lugnt idag så jag kan jobba imorgon kväll ist.

2 kommentarer:

  1. sv; Jobbigt med illamående. =/ Hoppas det har gått över helt nu. Ja kossan var verkligen supersöt! Jag ska hålla koll efter vagnen ;) kramar

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Anna! :)

    SvaraRadera