lördag 2 januari 2010

Slapplördag


Vilken skön slappardag jag har! Tog en rejäl sovmorgon, och efter frukost och lite plock här hemma tillbaks till sängen för läsning och en tupplur. Kände att min kropp verkligen behövde det. Har blivit ganska mycket jobb på sista tiden och idag var min lediga dag denna vecka, så jag passade på (imorgon kör jag ett 10 timmarspass igen, men får tänka på att det är storhelg och alltså bra betalt).

Har precis kört ett gravidyoga pass här hemma. Börjar sakta men säkert komma in i rörelserna och det blir både roligare och enklare. Ska försöka bli bättre på yogan nu när vi går in i slutspurten av graviditeten. Bra träning både fysiskt och psykiskt inför förlossningen!

Nu en sväng till affären för att sedan laga lite mat som ska stå klar när Kristoffer komma hem från jobbet. Idag tänkte jag bjuda på fisk med kall gräddfilsås med dill i. Mums!
Kvällen kommer spenderas i soffan - Robinson ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar