söndag 11 juli 2010

Jag gjorde det



Jag har velat länge mellan att vara blond (som jag alltid varit) eller testa att färga brunt. Nu äntligen tog jag mod till att göra det. Mitt blonda hår var slitet och torrt, såg väldigt risigt ut - och efter en graviditet och lite amning så blir det knappast bättre.

Så nu är jag brunett. Känns helt rätt än så länge. Bilden här är lite missvisande, färgen är mörkare i verkligheten.

Vi är uppe i Sveg nu hos Kristoffer föräldrar. Det är så mysigt och lugnt här, verkligen semester. Vi har inget inplanerat (förutom dopet den 24/7) och det känns så skönt. Vi ska bara vara.

3 kommentarer:

  1. Wow, så snyggt!! :D

    Har letat efter din blogg, trodde jag tappat bort adressen men nu upptäckte jag att jag ju lagt den som länk i min blogg :P

    Hoppas allt är bra med dig
    Kram

    SvaraRadera