torsdag 8 juli 2010

Längtar till imorgon kl 12.00

Nu är det bestämt. Jag har bestämt mig. Jag pallar inte med att färga håret varannan månad när utväxten börjar komma. Mitt hår är i alla olika nyanser av blont. Det blir aldrig riktigt bra, och det kan jag förstå när man gör det hemma.

Syrran slängde i lite slingor och så klart blev det skit. Håret är torrt och sprött efter graviditeten. Hormonerna gör inte mitt hår bättre. Så nu har jag bokat en akuttid till Frisören. Kl 12.00 sätter jag mig i stolen och håret ska bli BRA. Jag tror det bli en nyans av brunt, ljusbrunt / guldbrunt. Får se vad frisören tycker, dom har ju öga för sånt.

Skönt!

1 kommentar:

  1. Du får ju visa hur det blev! :-) Var till frisören i onsdags, hur härligt som helst att få ordning på håret. Var helt förstört av blekning och sedan tror ja graviditeten har satt sina spår också..

    SvaraRadera