onsdag 11 augusti 2010

Godnatt



Klockan är alldeles för mycket, men jag och Kristoffer är fortfarande vakna. Vi ska snart krypa ner i en renbäddad säng bredvid vår dotter som sover i spjälsängen.

Har hunnit målat byrån jag fyndade i förrgår (för 250 kr) för sista gången. Nu ska den torka ordentligt innan vi kan belasta den. Tanken är att det ska bli vår nya tvbänk. Den blir jättefin och jag är grymt nöjd över mitt fynd. Lite fina ljus/ljusstakar på och vår stora platt-tv, ja det kommer bli riktigt bra.

Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt att amma :) .. kommer bli svårt att sluta helt känner jag.. Men jag tänker inte bli en sån som ammar sin 2åring :P hihi.. Smakportioner är jättekul :) .. ska skriva lite mer om vad vi har gett Leon, i bloggen :) Idag fick han smaka fisk, det var gott

    SvaraRadera
  2. Då mpste du lähgga ut bilder som med bordet :) alltid så kul att se före & efter bilder... jag e inte så duktig på de själv men håller tummarna på att du kommer ihåg att gör de :)

    SvaraRadera