söndag 10 oktober 2010

Hej igen

Hallå

Undra om jag har några läsare kvar efter de dagar jag varit borta här ifrån, hoppas. Som ni kanske förstår så har vi inte fått igång vårat internet efter flytten, det skulle tydligen ta ett par veckor så jag passar på att kika in här så ofta jag får tillfälle att sitta vid en dator. Just nu är Lowa och jag i Flen hos mina föräldrar. Kristoffer jobbar. Vi har varit ute på en långpromenad, verkligen höst i luften.

Flytten flöt på riktigt bra. Vi började runt 9 och blev klara cirka sex timmar senare. Vi trivs riktigt bra i vårt nya hus. Fixar och donar för fullt. Just nu håller vi på och målar alla lister vita och det blir SÅ jäkla bra. Stor skillnad från de bruna innan. Självklart får ni se bilder när det är färdigt och tapet har kommit upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar