fredag 1 oktober 2010

Helt slut

Idag har vi fått nycklarna till radhuset. Äntligen. Kristoffer har jobbat hela dagen (men är ledig i helgen) så jag fick hjälp av mina syrror med att flytta kartonger, lyktor, blommor - ja, småsaker helt enkelt. Det fanns en hel del att bära. Nu är jag helt slut.

Imorgon drar det igång på allvar. Då ska hela lägenheten tömmas och förhoppningsvis vara städad. Spännande och superroligt att flytta till hus men ändå lite vemodigt att lämna vår fina (men för lilla) lägenhet. Idag sover vi sista natten här.

Längtar tills vi fått iordning i nya boendet. Fina tapeter, snygga lister och snygg inredning. Allt görs ju tyvärr inte på en dag, det tar sin lilla tid.

Kanske blir dålig uppdatering här på bloggen, beroende på hur vi fixar med internet. Självklart skriver jag så fort jag kan. Bilder kommer också. Håll ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar