måndag 10 januari 2011

Ny vecka, nya tag




Dagen började med ett fikabesök av Pernilla, hennes lillasyster och sonen Melwin. Lowa blir alltid superglad när vi får besök, hon är inte det minsta blyg och det är jätteskönt.
Hon somnade som en stock efter besöket så jag kunde ringra några viktiga samtal.

Nu är det hög tid att förnya mitt träningskort på Friskis & Svettis. Ska bli jätteskönt att komma igång igen med träningen, men även att se lite folk och komma bort en stund. Det behöver alla småbarnsföräldrar. Förkylningen är på bättringsväg så snart smäller det. Måste dock unna mig en ny träningstopp. Gillade den ovan (vit eller svart) från H&M. Hoppas den finns i stan och att den är lika fin i verkligheten.

2 kommentarer:

  1. heja anna, lycka till m träningen. Jag har börjat pointsa men träning lyser m sin frånvaro. Kanske får satsa på promenader så länge! kram/E

    SvaraRadera
  2. Kör lagom hårt med träningen i början.
    Jag tror på den vita.
    Kram P

    SvaraRadera