onsdag 13 april 2011

Fika, träning och middagsplaner

Åkte in till stan för en fika hemma hos Helena. Det bjöds på dagens första kaffe för min del samt en hel del tjejsnack. Alltid lika trevligt. Vi bestämde oss för att gå ut och käka på fredag, det lutar åt Harrys. Ska unna mig en flarra vin - alkoholfritt SÅKLART! Får se om vi stannar kvar och dansar lite också.

När jag ändå var inne i stan passade jag på att gå till friskis och svettas lite. Vart faktiskt toktrött efter träningen så den gjorde nytta. Kände mig nästan yr när jag åkte hem. Skulle behövt en banan innan passet för att få lite extra energi, måste ju tänka på kotten i magen! I vilket fall som helst vart det riktigt skönt.

Nu ska jag bada min lilla gumma, hon äääälskar att bada! Sen blir det en lugn kväll i soffan.

3 kommentarer:

  1. Svar: ja verkligen testa det :), är så jäkla gott :) Har inte heller gjort den såsen det är karln som får står för det ;) hehe
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som orkar hålla igång trots kotten :D
    Ååååh dansa, jisses va länge sen det va. Måste nog också försöka mig ut nån kväll.

    Hahaha, jag tyckte jag kände igen beskrivningen på möblerna :D Jag funderar på om vi skulle slå till på konstrotting gruppen för 2500:- men den verkar inte finnas så många kvar av. Så då tittade jag på den andra gruppen, samma som du, fast den med 4 stolar bara eftersom vi har balkong. :D Men jag fastnade för den, enkel och snygg liksom. :D Bara pengarna som behövs först hahah.

    SvaraRadera
  3. Håller med dig om att det är svårt att hitta större grupper i rätt prisklass. Därför tror jag vi skippar konstrotting, men vill ändå ha det :S Ja jag tror vi skulle försöka åka iväg i nästa vecka. Vi ville åka denna vecka, men hinner nog inte. :(

    Jasså får man? Tur jag inte hade så illa foglossning då. Men hur går det med illamåendet? Kan det hjälpa att träna bort det kanske? :D Ska ni köpa ny vagn igen då förresten?

    Puss o kraaaam!!! <3

    SvaraRadera