onsdag 24 augusti 2011

Bebismage





Här har vi en bebismage i vecka 31 (29+2). Jag tycker den ser mycket större ut i verkligheten, den fastnar liksom inte på bild, haha. Har svullnat upp både här och där, inte bara lagt på mig ett och annat kilo utan nu snackar vi vätska också. Fötterna är som två bollar på kvällen, inte jätteläckert. Dessutom går jag som en anka vissa stunder, eller rättare sagt som en gammal tant - och allt är som sagt värst på kvällen.

Men alla dessa gravidkrämpor och gravidkilon tar vi väl inget extra för, för det är ju bara såå mysigt med bebisen i magen! Jag är lyckligt lottad att jag kunnat bli gravid två gånger och båda gångerna väldigt lätt, jag är nog som gjord för att föda barn, hihi.

1 kommentar:

  1. Eva-Marie Leander24 augusti 2011 kl. 01:35

    Visst är det magiskt att vara gravid jag försöker njuta så mycket jag bara kan! Men som sagt hade det inte varit för foglossningar, flytningar, halsbränna, illamående, hemorrojder , åderbråck, sömnlösa nätter, smärta. hade vi satsat på en hel dröse ungar! Men men är ju inne på NR:2 så inte fan är det såå illa! Eller hur.. ti hi är så lycklig för att kunna få 2 bar har varit min önskan hela livet då jag inte har några syskon själv. Kämpa på... vi är snart i mål & då får vi vår belöning! Arbetsnamnet för vår nya bäbis är nu mera "BUBBLAN" döpt av storasyster Meli.

    SvaraRadera